Ogłoszenie Wójta Gminy Szelków o przystąpienia do sporządzania Planu Ogólnego Gminy Szelków oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Ogłoszenie >>> POBIERZ
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY SZELKÓW
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.), zawiadamiam o podjęciu Uchwały Nr V/34/24 Rady Gminy Szelków z dnia 30 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania Planu Ogólnego Gminy Szelków oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, dotyczącej projektu w/w planu ogólnego.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu Planu Ogólnego Gminy Szelków w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.11.2024 r.
Wniosek do projektu planu ogólnego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wzór formularza, na którym składa się wniosek, został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509) i jest dostępny:
− w formie elektronicznej na stronie BIP tut. Urzędu w zakładce odnoszącej się do planu ogólnego, a także na www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego,
− w formie papierowej w Urzędzie Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, pok. nr 5.
Wnioski mogą być składane:
− w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków,
− za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: urzad@szelkow.pl,
− w formie ustnej do protokołu składanych wniosków w Urzędzie Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, pok. nr 5.
Wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone: w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.11.2024 r.
Wnioski złożone po upływie wyżej podanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Szelków.
WÓJT GMINY SZELKÓW
/-/ Arnold Maciej Grossmann