Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy w Szelkowie
Menu góra
Strona startowa Informacje Referaty i Samodzielne Stanowiska Samodzielne stanowisko pracy ds. pozyskiwania i rozliczania środków finansowych
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Samodzielne stanowisko pracy ds. pozyskiwania i rozliczania środków finansowych, menu 1317 - BIP - Urząd Gminy w Szelkowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Samodzielne stanowisko pracy ds. pozyskiwania i rozliczania środków finansowych

Samodzielne stanowisko pracy ds. pozyskiwania i rozliczania środków finansowych

Tel: 29 7176748

Do zakresu działania Samodzielnego stanowiska pracy ds. pozyskiwania i rozliczania środków finansowych należy:

1) poszukiwanie informacji (w Internecie oraz z innych źródeł) na temat możliwości pozyskania środków finansowych z zewnątrz potrzebnych na realizację wszystkich inwestycji i remontów na terenie gminy;

2) poszukiwanie informacji (w Internecie oraz z innych źródeł) na temat możliwości pozyskania środków finansowych z zewnątrz na inne zadania;

3) przygotowywanie wszystkich wniosków i innych dokumentów mających na celu pozyskanie środków finansowych z zewnątrz oraz ich rozliczanie;

4) współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie przygotowania dokumentów do przeprowadzania przetargów na inwestycje w ramach zamówień publicznych;

5) współpraca z innymi stanowiskami pracy w zakresie opracowywania wniosków o pozyskiwanie środków finansowych;

6) przygotowywanie materiałów do przeprowadzania przetargów zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych;

7) przygotowywanie materiałów do przeprowadzania zapytań ofertowych;

8) realizacja zatwierdzonego planu inwestycyjnego:

       - udział w naradach technicznych w trakcie uzgadniania i wykonywania dokumentacji,

       - przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,

      - przygotowanie umów dotyczących wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej, wykonawstwa robót i zastępstwa inwestycyjnego zgodnie z procedurą przetargową,

       - koordynacja postępu robót z możliwościami finansowymi gminy,

       - zapewnienie nadzoru inwestycyjnego,

       - uczestnictwo we wszystkich spotkaniach i naradach dotyczących realizacji inwestycji z chwilą wejścia wykonawcy na budowę,

9) kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem zgodności z zakresem rzeczowo-finansowym zawartych umów,

10) współdziałanie z wykonawcami w czasie prowadzenia inwestycji,

11) ogłaszanie, monitorowanie i rozstrzyganie przetargów oraz zapytań ofertowych,

12) przygotowanie projektów umów na realizację zadań inwestycyjno – remontowych,

13) nadzór nad realizowaniem inwestycji zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo – finansowym,

14) przygotowanie inwestycji do odbiorów końcowych, uzyskania pozwolenia na użytkowanie i do przekazania użytkownikowi,

15) nadzór nad inwestycją w okresie gwarancji - zapewnienie usuwania usterek gwarancyjnych oraz dokonywania przeglądów gwarancyjnych,

16) naliczanie kar za nieterminowe wykonanie inwestycji oraz usunięcie usterek,

17) nadzór nad prowadzonymi inwestycjami oraz dokonywanie odbiorów pogwarancyjnych i zwalnianie gwarancji,

18) sporządzanie sprawozdań w zakresie realizacji zadań z wykorzystaniem środków finansowych z zewnątrz,

19) sporządzanie wniosków o płatność,

20) prowadzenie rejestru umów,

21) przygotowywanie sprawozdań z zakresu inwestycji i remontów,

22) sporządzanie kwartalnych, rocznych i końcowych sprawozdań dotyczących realizowanych inwestycji z finansowaniem,

23) realizacja zadań w zakresie budowy, przebudowy, remontu budynków i lokali administracyjnych Gminy,

24) przygotowanie i prowadzenie przetargów i zapytań ofertowych dla urzędu i wszystkich jednostek organizacyjnych podległych Wójtowi Gminy,

25) przygotowanie a następnie nadzorowanie robót budowlanych prowadzonych w w/w jednostkach podległych Wójtowi Gminy,

26) przygotowanie i prowadzenie przetargów, zapytań ofertowych oraz nadzorowanie robót w obiektach użyteczności publicznej,

27) przygotowywanie wniosków o dotacje finansowe, współpraca z gminnymi jednostkami  organizacyjnymi  i  innymi podmiotami w zakresie pozyskiwania, wykorzystania i rozliczania środków pomocowych,

28) realizacja wniosków w ramach funduszu sołeckiego:

           - zbieranie wniosków o przyznanie środków z funduszu sołeckiego,

           - weryfikacja i kontrola złożonego wniosku,

           - sporządzanie zestawień z przedsięwzięć wykazanych we wnioskach
             celem ujęcia ich w budżecie Gminy, 

           - przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów na realizację 
             przedsięwzięć wykazanych we wnioskach,

           - rozliczanie realizacji wniosków,

29) prowadzenie sprawozdawczości i sprawozdawczości statystycznej w zakresie wykonywanych zadań,

30) udział w realizacji zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w części dotyczącej stanowiska pracy,

31) opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy,

32) nadzór nad wprowadzaniem treści informacji do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działalności stanowiska pracy.

Metryka

sporządzono
2024-12-27 przez Mariola Barbara Bladosz
udostępniono
2024-12-27 09:50 przez Guza Adam
zmodyfikowano
2025-01-13 13:27 przez Guza Adam
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
53
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.