Stanowisko pracy ds. obsługi kasy
Tel: 29 7176741
Do podstawowego zakresu działania stanowiska pracy ds. obsługi kasy należy:
- obsługa kasy - dokonywanie wypłat oraz przyjmowanie wpłat,
- odprowadzanie i pobieranie środków finansowych z banku,
- sporządzanie raportów kasowych dla Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych,
- zaopatrzenie rzeczowe pracowników (zakup herbaty, środków czystości, napojów w okresie letnim),
- przesyłanie wzorów zamówień pieczęci i tablic urzędowych, prowadzenie ewidencji w tym zakresie oraz nadzór nad ich przechowywaniem,
- prowadzenie spraw z zakresu wysyłania korespondencji i przesyłek,
- prowadzenie kasy Urzędu:
a) dokonywanie operacji kasowych wyłącznie na podstawie dowodów
przychodowych i rozchodowych rejestrowanych w prowadzonym przez
kasjera raporcie kasowym,
b) dokonywanie wypłat wyłącznie na podstawie odpowiednich dowodów,
na których jest widoczne i czytelne zatwierdzenie do wypłaty podpisane
przez Wójta Gminy i Skarbnika Gminy, lub osoby przez nich
upoważnione, - zapewnienie odpowiedniej gospodarki kasowej polegającej w szczególności na:
a) zapewnieniu niezbędnego zapasu gotówki w kasie na bieżące wydatki,
w wysokości ustalonej przez Wójta Gminy,
b) przeznaczaniu na pokrycie określonych rodzajów wydatków gotówki
podjętej z rachunku bankowego, - dokonywaniu obrotów gotówkowych za pomocą udokumentowanych dowodów kasowych:
a) wpłaty gotówkowe własnymi przychodami kasowymi,
b) wpłaty gotówkowe - rozchodowymi dowodami kasowymi, którymi są
źródłowe dowody kasowe lub zastępcze własne dowody wpłat gotówki,
c) przechowywaniu w kasie gotówki pochodzącej z bieżących wpływów
gminy, odprowadzanie wpływów własnych na właściwe rachunki
bankowe, - sporządzanie raportów kasowych polegających na ujmowaniu w nich dowodów kasowych wpłat i wypłat,
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w specjalnie do tego celu założonej księdze,
- wydawanie bloczków opłaty targowej, kwitariusza przychodowego K-103, K-104,
- przestrzeganie zasad zbierania, ewidencjonowania i udostępniania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
- zaopatrzenie materiałowo-techniczne na cele administracyjne, w tym dokonywanie zakupu inwentarza ruchomego, materiałów i pomocy biurowych,
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
- prowadzenie rejestru gwarancji, zabezpieczeń, wadium przy realizacji rzetargów i zadań inwestycyjnych,
- obsługa finansowa funduszy i innych zobowiązań wynikających z pozyskania tych środków z Unii Europejskiej,
- pobieranie i odprowadzanie dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych Gminie,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcja kancelaryjną,
- realizowanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, a w szczególności opracowywanie i aktualizowanie danych wprowadzanych do Biuletynu Informacji Publicznej, związanych
z działalnością stanowiska pracy, - realizowanie zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
- współudział w realizacji zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w części dotyczącej stanowiska pracy.