Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy w Szelkowie
Menu góra
Strona startowa Informacje Referaty i Samodzielne Stanowiska Referat Budżetu i Finansów Stanowisko pracy ds. wymiaru podatków gminy
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Stanowisko pracy ds. wymiaru podatków gminy, bieżące, menu 1065 - BIP - Urząd Gminy w Szelkowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Stanowisko pracy ds. wymiaru podatków gminy

Stanowisko pracy ds. wymiaru podatków gminy

Tel: 29 7176742

Do podstawowego zakresu działania stanowiska pracy ds. wymiaru podatków gminy należy:

  1. prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, polegające na:
    a) zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania
    i kontroli dokumentów finansowych,
    b) bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości i sprawozdawczości
    finansowej,
  2. dokonywanie wymiaru poszczególnych należności wchodzących w skład łącznego zobowiązania pieniężnego dla sektora prywatnego i uspołecznionego,
  3. prowadzenie spraw z zakresu wymiaru podatków i opłat lokalnych,
  4. prowadzenie spraw z zakresu ulg inwestycyjnych oraz z tytułu nabycia gruntów,
  5. prowadzenie dokumentacji ewidencyjno-wymiarowej podatków przy użyciu komputera:
    a) karta gospodarstwa oraz załączniki,
    b) karta nieruchomości,
  6. dokonywanie wymiaru podatków (rolnego, leśnego, od nieruchomości, transportowego), zakładanie rejestrów wymiarowych, sporządzanie decyzji wymiarowych uzupełniających,
  7. ustalanie w nakazie płatniczym zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej,
  8. zakładanie i prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów,
  9. prowadzenie dokumentacji oraz zbieranie informacji stanowiącej podstawę do ustalenia wymiaru zobowiązania pieniężnego podatnika oraz innych podatków,
  10. przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie prawidłowości złożonej deklaracji przez podatnika polegających na:
    a) przeprowadzaniu oględzin gruntów, budynków, lokali i innych
    pomieszczeń związanych z wykonywaną działalnością zarobkową,
    b) wglądzie do wszelkiego rodzaju akt, dokumentów i ksiąg dotyczących
    tej działalności,
    c) sporządzanie z nich notatek, odpisów lub wyciągów,
  11. przygotowywanie decyzji określającej wysokość podatku od nieruchomości na podstawie protokołu kontroli dokonanej u podatnika,
  12. sporządzanie sprawozdań w zakresie przypisów i odpisów zobowiązania pieniężnego, podatków i opłat lokalnych,
  13. przygotowywanie projektów uchwał w sprawach podatków (rolnego, leśnego, od nieruchomości, od posiadania psów, od środków transportowych) w granicach ustalonych odpowiednimi ustawami,
  14. wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym.
  15. prowadzenie postępowania w sprawach indywidualnych dotyczących zwrotu podatku akcyzowego zgodnie z ustawą o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
  16. przestrzeganie zasad zbierania, ewidencjonowania i udostępniania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
  17. właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcja kancelaryjną,
  18. realizowanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, a w szczególności opracowywanie i aktualizowanie danych wprowadzanych do Biuletynu Informacji Publicznej, związanych z działalnością stanowiska pracy,
  19. realizowanie zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
  20. udział w realizacji zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w części dotyczącej stanowiska pracy,
  21. opracowywanie projektów zarządzeń Wójta i uchwał Rady Gminy w sprawach dotyczących działalności stanowiska pracy,
  22. nadzór nad wprowadzaniem treści informacji do Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania stanowiska pracy,
  23. sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.

Bierze pełną odpowiedzialność za realizację przydzielonych zadań.

Metryka

sporządzono
2010-06-15 przez Guza Adam
udostępniono
2010-06-15 02:00 przez Guza Adam
zmodyfikowano
2023-08-11 08:09 przez Guza Adam
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
746
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.